02:24 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار سنتی

وزیر کشور: مشکلات را بیش از آنچه هست نشان ندهیم
پایگاه خبری راد: بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، شامگاه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در وزارت کشور برگزار شد.
 قانون افزایش حقوق سال 98 ابهامات اساسی دارد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از دیدار جمعی از نمایندگان با رئیس دولت اصلاحات گفت: این عمل حمایت از طغیان است؛ از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود اقدامات لازم را انجام دهند.
صف خرید خانه‌های ساحلی تا کجا می‌رسد؟
پایگاه خبری راد: نه فروشنده می‌فروشد و نه خریدار اقدام به خرید می‌کند و اگر هم خریداری پیدا شود یا زوج‌های جوانی هستند که از ترس بر باد رفتن اندک سرمایه‌شان اقدام به خرید مسکن می‌کنند و یا عده محدودی هستند که در این بازار به فکر سرمایه‌گذاری افتاده‌اند.
نبود بازارهای سرمایه گذاری قوی دلیل تنش در بازار خودرو
پایگاه خبری راد: کشورهای بزرگ جهان برای جذب نقدینگی جامعه از گزینه های مختلفی همانند تعاونی ها، سرمایه گذاری های کلان در حوزه معدن، تولید و صنایع «های تک» استفاده می کنند کاری که در کشور ما حتی بر روی آن فکر هم نشده است.
در صادرات به مشکل برنمی‌خوریم/ درآمد صادرات را وصول کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل پتروشیمی پردیس می‌گوید با توجه به اینکه ایران بیش از شش درصد اوره صادراتی جهان را تامین می‌کند، احتمالا در صادرات این محصول مشکلی وجود نخواهد داشت. او همچنین می‌گوید در وصول مبالغ حاصل از صادرات اوره به هند و چین تا کنون به مشکل نخورده‌اند و احتمالا از این به بعد هم نخواهند خورد.
تلاش برخی برای به حاشیه راندن بورس کالا
پایگاه خبری راد: همزمان با رشد بورس کالای ایران به عنوان یکی از نهادهای بازار سرمایه هجمه‌ها علیه آن نیز افزایش یافته است. در طول بیش از یک دهه‌ای که از فعالیت این نهاد می‌گذرد، با هر محصولی که به فهرست عرضه‌های این شرکت اضافه شده، برخی ذینفعان بازار به صف انتقاد از آن پیوسته‌اند.
دردسرهای سفرهای آنلاینی در مازندران
پایگاه خبری راد: فضای تاکسی اینترنتی در ایران تنها طی یک سال اخیر دچار تحولات گسترده‌ای شده است؛ از مخالفت‌های ابتدایی با نخستین بازیگران این عرصه گرفته تا تمایل زیاد به راه‌اندازی کسب و کارهای مشابه حالا همه را در مقابل تعداد قابل توجه برندهای تاکسی اینترنتی در فضای حمل و نقل شهری قرار داده است.
روند قیمت طلا نزولی شد
پایگاه خبری راد: حدود یک هفته اخیر بازار طلای داخلی با روند کاهشی روبرو شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۱۱ هزار تومان افت قیمت پیدا کرده است و به ۱۸۳ هزار تومان رسیده است.
رکود عمیق در بازار طلا
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلا و جواهر با رکود عمیقی مواجه است؛ به گونه‌ای که خرید و فروش طلا جز هزینه برای طلافروشان دستاوردی به همراه ندارد.
تقاضای سکه فروکش کرد/ حباب کم شد
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش حباب قیمت سکه خبر داد و اعلام کرد که اکنون این حباب به ۴۰ هزار تومان رسیده و از التهابات و تقاضا در بازار کاسته شده است.
بازار سنتی طلا و جواهر در رکود
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد که بازار داخلی سکه از روال و ثبات نسبی برخوردار شده است اما بازار سنتی طلا و جواهر در رکورد به سر می‌برد.
رنج برای کشاورزان، گنج برای دلالان!
پایگاه خبری راد: مهمترین مشکلات پیش روی کشاورزان، عدم دسترسی به بازار مناسب برای فروش است و همین امر دخالت دلالان و واسطه ها را در بازارهای سنتی محصولات این بخش افزایش می دهد.
مبنای قیمت گذاری سکه چیست؟
پایگاه خبری راد: بازار گواهی سپرده سکه طلا مدتی است که با آغاز نخستین صندوق طلا در بورس کالا داغ شده و این روند موجب شده در برخی روزها پیش از اعلام نرخ سکه توسط اتحادیه طلا و شروع معاملات بازار آتی سکه طلا، این معاملات گواهی سپرده سکه در بورس کالا باشد که به سرمایه‌گذاران برآوردی از قیمت سکه ارایه می کند.
چرا صادرات ایران حرفی برای گفتن در جهان ندارد ؟
پایگاه خبری راد: در حال حاضر هر کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد باید تولیدات داخلی خود را در عرصه بین الملل به رقابت بگذارد تا به هدف اصلی خود برسد و این جز با صادرات پایدار میسر نمی شود.
توسعه فروش و خدمات پس از فروش در سال 96
پایگاه خبری راد: ورود برندهای مختلف خودرویی به کشور و ابراز تمایل پشت خط مانده ها برای سرمایه گذاری در صنعت و بازار خودروی ایران را می توان یکی از مثبت ترین اتفاقات سال های اخیر در حوزه خودرو دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد